Post by sumplulikanme on Feb 5, 2022 9:44:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige bron ▞▞▞
▞▞▞ Home Design: House Decor Makeover 2022 version ▞▞▞
Het is best geweldig
Deze app heeft te veel advertenties, de advertenties verschijnen altijd wanneer ik deze game speel
De app is in orde en het helpt me mijn problemen te vergeten
Dit is een geweldige spel 0ik speel het bijna de hele dag als ik uit school kom
Het is echt leuk omdat het niet hapert en er is geen probleem met dit spel, het is geweldig 👍 😀
Deze game is... GEWELDIG😍....Maar ik raad je alleen aan om alsjeblieft advertenties te verminderen....Anders verdient deze game 5 sterren vanwege zijn functies....En deze game kan ook offline worden gespeeld. ...Bedankt voor het lezen......
OK! Maar het bleef me eruit schoppen in het midden van het ontwerp. Heb het net verwijderd. Teveel problemen.
Home Design: House Decor Makeover પઝલ iuha
Lief spel
Voltooi een level en het gaat niet vooruit, heel irritant herhaal ad nauseam
leuk maar niet zo veel ik versier niet zo leuk
Dit is een leuk spel, maar het heeft veel advertenties
Home Design: House Decor Makeover પઝલ iuha
Ik vind dit spel leuk omdat het is alsof je je eigen huis bouwt. HET IS als een goed spel. Ik vind het zo leuk dat ik het elke dag speel.
Ik vind de app leuk en ik geniet ervan
Home Design: House Decor Makeover Пъзели gka
Goed spel
Ik bleef bijna 2 maanden op niveau 1601. Geen niveau-update. Heel erg. Hoop dat de ontwikkelaar vaker een niveau kan updaten.
Leuke jongen
fantastisch
ik hou hiervan
Er zijn veel toevoegingen en moeilijk te gebruiken om een slechte ervaring te maken en het is niet echt een puzzelspel
Slechtste game ter wereld, het zou op de slechtste games moeten staan om show te spelen
IK HOU ZO VEEL VAN DIT SPEL♥️🦋
Het is een geweldige app
Helemaal niet voor wat ik wilde
Het huisontwerp, het geeft je ideeën als je wat dingen in je huis wilt veranderen en je kunt je spel spelen, het is recht !!
Akasha. Thakur 2798 ️⛹️🤾🚵💇🙅🧖🧖🛌🚶🚵🤹🚵🧗🤼🚵🤽🚴🤼🤷
Heel leuk spel
Suggesties die zouden bijdragen aan de ervaring zijn als volgt: Meer up-to-date inrichting. Meer kleuren om uit te kiezen in alles. Meer foto's. Mogelijk een hulpmiddel om de kleuren van bedden en meubels inclusief werkbladen te veranderen. Dank u.
Ik vind het erg leuk, maar het advertentieprobleem gaat nooit weg 🤗🤗
Dit is een spel waarin je je huis kunt ontwerpen.
Ik ben net begonnen met het spelen van dit geweldige spel en ik vind alles geweldig. Het is geweldig 🌟
Gratis beloningen met advertenties werken niet. Forceren om 💸 te gebruiken om het gewenste item te gebruiken, ook al zou het gratis moeten zijn als je een advertentie ziet. Maak het alsjeblieft
I, The One-Chiến Đấu Hành Động Hành động nqm
Heerlijk spel!! Ik gaf het vier sterren vanwege 2 problemen ..... #1 te veel advertenties 😂 #2 Ik speel een candy crush-achtig spel Probeer dit op te lossen !!
Goed spel tot nu toe
Ik ben zo moe van deze stomme match 3-games die zich voordoen als ontwerpgames, en dat is wat ik eigenlijk wil dat gameplay is.
Het is leuk voelt als het ontwerpen van je eigen huis ook leuke inspiratie
Ik heb het nog niet gespeeld, maar het ziet er geweldig uit, maar het duurt te lang om te downloaden, maar geniet ervan
ik heb geen woorden om deze app te beschrijven, in feite is deze app gewoon echt goed👌 dus ik geef deze app 5 sterren omdat hij het verdient🙂 (naar mijn mening alleen omdat iedereen zijn eigen mening heeft😁)
leuk alleen wel veel reclames
Ik geef het spel een drie alleen vanwege de advertenties. Elk niveau dat ik voltooi, advertentie. Het is nogal verergerend. Afgezien daarvan is de gameplay boeiend en complex, de selectie waaruit je kiest is zowel modern als mooi. Afgezien van de advertenties, is de game zelf vijf sterren.
Uw mdse om te kopen voor een huis kost meer dan een meubelwinkel. Als je meer koopt voor extra geld, kun je niets kopen. En dan breek je in tijdens een wedstrijd met een advertentie
Goede game voegt niet veel toe, neemt niet veel gegevens in beslag, maar ik haat het om uitdagingen aan te gaan 😡
Ik hou van het spel omdat jij het huis mag ontwerpen 🏡
Hartstikke leuk.
Ik denk dat het echt goddelijk is, maar de advertenties zijn niemand, maar ik geef het nog steeds 5 ❤❤❤❤❤
Geweldig spel, net als marching ton herenhuis speel het de hele tijd
Ik geniet erg van dit spel, het enige nadeel is dat je de uitdaging moet aangaan om geld te krijgen om de meubels te kopen. Al met al is het echter een geweldig spel!
Verzamel 53000
Dit is gewoon een ander matching-spel zoals Candy Crush. Dat is jammer, want ik hou wel van interieurgames.